NJ27_web
33/40

234Photography|1, 2, 4: エスエス/SS|3: 長谷川健太/Kenta Hasegawa1:遮光パネル開放時のホール。東京湾が舞台の背景になり、自然採光の明るいホールとなる。2:遮光パネル閉鎖時は暗転して通常のホールとしての利用が可能。遮光パネルも含めてホール内装を木材の仕上げで統一した。3:二重ガラスと遮光パネル。内側のガラスはギザギザ形状のガラスリブとして音を拡散させる。4:ホワイエは壁面の木製リブと外装の木製方立で囲まれる。1: The hall with the shade panels open. Natural light fills the hall and the Tokyo Bay landscape forms the backdrop to the stage.2: With the shade panels closed, the space looks like any ordinary hall. The interior is finished, shade panels included, entirely with wood.3: Double glass and shade panels. The inside glass is of a zigzag-shaped rib structure that diffuses sound.4: Wood features in the ribs on the walls of the foyer and the mullions on the exterior. 332016 Summer 27

元のページ 

page 33

※このページを正しく表示するにはFlashPlayer10.2以上が必要です