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日建グループのブランド理念を表す新しい「タグライン」「ブランドマーク」を策定New Tagline and Brandmark Represent Nikken Group2017年7月、日建グループはタグライン*とブランドマークを新たに策定しました。 グループ約2,500名が、さまざまな課題の解決を願う社会の人々とクライアントの声に耳を傾け、想いと期待に応えていく。多彩な経験を組み合わせて、社会環境デザインの先端を拓いていく。その決意とともに、私たちの志を表現しています。In July 2017, Nikken Group established a new tagline* and adopted a new brandmark, planting a significant milestone in its history. The some 2,500 professionals of the Nikken Group are attuned to the voices of our clients and society who seek solu-tions for the many tasks they face, and know how to fulfill their hopes and expecta-tions. Combining wisdom from diverse experiences, the Group takes a leading role in social and environmental design. タグライン|Tagline「多彩な経験を組み合わせ、豊かな体験をお届けします」というメッセージです。単なるモノではなく、そこでしか味わえない感動、そこにしか流れない時間を創るために、私たちは、クライアントの想いを深く理解し、115年を超える実績と経験、多種多様な専門性を融合します。想いと知恵と技術を一つに集中することで、新しい体験価値をもった空間づくりや社会の仕組みづくりに挑戦していきます。The message of our new tagline is that our core objective is to provide true value through contributions to society. Through such endeavors, we grow as individuals and develop our company as a worthy enterprise. In order to create not only tangible structures and things, but uniquely exhilarating experiences and places that embody a sense of continuity of time, we invest in a deep understanding of our clients and integrate the accumulated experience gained throughout 115 years of achievements across diverse fields of professional expertise. Drawing together the strands of aspiration, wisdom, and technology, we take up the chal-lenge of building spaces and systems for society.ブランドマーク|Brandmark日建グループのコーポレートカラー|Corporate Colors of the Nikken Group日建グループはさまざまな専門性をもった7社で構成されています。それぞれが専門性を高め続ける決意として、各社のコーポレートカラーを新たに定めました。The Nikken Group is made up of seven specialized firms. Moving forward we will continue to develop our expertise in each area, and have chosen a new corporate color for each busi-ness division.*タグライン:世の中に対して、その企業やブランドの方針や特長を分かりやすく伝えるための表現。Tagline: Catchphrase used to project the policy and characteristics of an enterprise or brand.NEWS032017 AUTUMN32NEWS

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