13424Canopy by Hilton Osaka Umeda: “Hacking” Osaka to Design a New SpaceCanopy by Hilton, a lifestyle brand based on the concept of “neighborhood,” is a boutique hotel rooted in the local environment, with a design and services that embrace the unique character of its surroundings. The design concept for the upper floors of the North Building is “hacking Osaka.” Through the lens of the Canopy brand, the space was designed by playfully “hacking” the regional identity and cul-ture of Osaka, with the aim of creating a hotel that expresses a new side of this city known for its residents’ love of humor.キャノピー by ヒルトン大阪梅田─大阪を“HACK”して構築した空間「ネイバーフッド」をコンセプトとするキャノピー by ヒルトンは、その土地に根差し、まちの特性を活かしたデザインやサービスを展開するライフスタイルブランドです。北館・高層部でのデザインコンセプトは 「大阪をHACKする」。キャノピーというブランドのフィルターを通して、大阪の地域性や文化をユーモアをもって“HACK”したうえで空間を構築し、新しい大阪を表現するホテルを目指しました。
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